Ogólne warunki współpracy

WARUNKI WSPÓŁPRACY Z XWORK Sp. z o.o.

Ogólne Warunki Współpracy

  1. Niniejsze Ogólne Warunki Współpracy (dalej zwane: „OW”) regulują zasady realizacji zamówień przez XWORK Sp. z o.o., zwaną dalej: „Dostawcą” na rzecz przedsiębiorcy, zwanego dalej: „Zamawiającym”.
  2. OW nie znajdują zastosowania do konsumentów.
  3. Zamieszczona na stronie sklepu internetowego www.x-work.ploferta handlowa nie stanowi oferty w rozumieniu przepisu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r., kodeks cywilny (Dz. U. 1964 r., nr 16, poz. 93 wraz z późn. zm.) i powinna być interpretowana wyłącznie jako informacja, o której mowa w treści art. 71 ustawy kodeks cywilny.
  4. Zamówienia można składać w formie:
    mailowej - na adres przedstawiciela handlowego
    b. poprzez  stronę sklepu internetowego x-work.pl.

Zamówienie powinno zawierać opis produktu, ilość, cenę i planowany termin realizacji.

  1. Realizacja zamówienia następuje po potwierdzeniu przez Dostawcę terminu i formy dostawy oraz ceny i warunków płatności.
  2. Zamówienia składane  przez sklep internetowy x-work.pl  wymagają określenia: adresu dostawy, wyrażenia zgody lub nie na częściową realizację zamówienia. Zamówienia te wymagają weryfikacji przez pracownika lub przedstawiciela Dostawcy i przekazania do dalszej realizacji, o czym Zamawiający zostanie poinformowany mailem. Realizacja zamówienia następuje po potwierdzeniu przez pracownika lub przedstawiciela Dostawcy terminu i formy dostawy oraz ceny i warunków płatności.

Pierwsze zamówienie dla nowych Klientów

  1. Składając pierwsze zamówienie u Dostawcy, Zamawiający zobowiązany jest przesłać aktualny odpis  z odpowiedniego  Rejestru (tj. wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo odpis z Krajowego Rejestru Sądowego). Każda nowa firma w naszej bazie kontrahentów jest sprawdzana przez naszego ubezpieczyciela - firmę EULER HERMES.
  2. Termin realizacji zamówienia określony zostaje w porozumieniu z Dostawcą. Termin finalnego dostarczenia produktu uzależniony jest od dostępności danego produktu u Dostawcy. W szczególnych przypadkach Dostawca zastrzega sobie prawo zmiany terminu realizacji zamówienia. W takim wypadku Dostawca niezwłocznie poinformuje Zamawiającego o zmianie, wskazując nowy termin realizacji zamówienia. W przypadku zmiany terminu realizacji zamówienia Zamawiającemu przysługuje prawo rezygnacji z zamówienia. Aby z przedmiotowego prawa skorzystać Zamawiający zobowiązany jest złożyć oświadczenie o rezygnacji w terminie 2 dni roboczych od daty otrzymania zawiadomienia o dokonaniu zmiany terminu.
  3. Przy realizacji pierwszych dwóch zamówień płatność za zamówienie następuje w 100% w następujący sposób:
    towar wysyłany jest za pobraniem, albo
    b. płatność przelewem na podstawie faktury Pro forma, natomiast wysyłka towaru następuje dopiero po zaksięgowaniu płatności  na koncie Dostawcy.
  4. Do momentu całkowitego uregulowania całej ceny przez Zamawiającego towar pozostaje własnością Dostawcy.
  5. Zamawiający ma prawo ubiegać się o otwarcie linii kredytowej u Dostawcy. Wniosek powinien być złożony w formie pisemnej. Możliwość otwarcia linii kredytowej dotyczy klientów o udokumentowanej historii współpracy z Dostawcą i nie zalegającymi z płatnościami u Dostawcy. Ostateczna decyzja w przedmiocie otwarcia dla Klienta linii kredytowej należy wyłącznie do uznania Dostawcy.