Reklamacje

Reklamacje i Zwroty

  1. Zamawiający jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia zamówienia niezwłocznie po jego otrzymaniu, tj. w obecności kuriera.
    Wszelkie stwierdzone uszkodzenia, bądź braki ilościowe Zamawiający jest obowiązany zgłosić Kurierowi.
  2. W przypadku dostawy towaru niewłaściwego lub uszkodzonego, Zamawiającemu przysługuje bezpłatna wymiana towaru lub uzupełnienie, w razie dostarczenia ilości niezgodnych z zaakceptowanym przez Dostawcę zamówieniem.
  3. Termin składania reklamacji wynosi 7 dni od daty otrzymania dostawy. Towar nie może posiadać śladów przeróbek, dodatkowych wykończeń w postaci nadruków, haftów lub innych, które nie zostały wykonane przez Dostawcę oraz nie może mieć oznak używania.
  4. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest nadesłanie jej w formie pisemnej, mailowej i jeżeli nie ma innych ustaleń - dostarczenie reklamowanego towaru do biura Dostawcy. Przyjęcie reklamacji musi być potwierdzone przez pracownika lub przedstawiciela Dostawcy.
  5. Koszty doręczenia reklamowanego towaru ponosi Zamawiający. Strony mogą w tym zakresie dokonać odmiennych ustaleń.
  6. Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za wady towaru powstałe w wyniku działań / zaniechań firmy transportowo- kurierskiej.
  7. Odcienie kolorów towarów w katalogu oraz na stronach internetowych mogą różnić się od rzeczywistych. Reklamacje z tego  tytułu nie będą uwzględniane.
  8. Towary zamówione z Wyprzedaży nie podlegają reklamacji.
  9. Opłata manipulacyjna za zwrot  towaru wynosi 10%. Koszty transportu ponosi Zamawiający.